Global 3000


Jde o doplňky stravy, šperky, cukrovinky, oblečení, prostředky do domácnosti. Za každý nákup sbíráte body, sami nakupujete se slevou. Registrační poplatek činí 250 Kč + 48 Kč poštovné za registrační balíček. Ten obsahuje katalog produktů, marketingový plán, vzorky a členský PIN. Body se načítají jak z vašich objednávek, tak i z registrací nových členů. 1 registrace = 1 bod, 10 objednaných balíčků cukrovinek = 1 bod, oblečení za 1 000 Kč = 1 bod.

Při získání celkem 30 bodů (tj. dokázali jste prodat třeba 200 balíčků bonbonů a registrovat 10 lidí) se posouváte na vyšší úroveň, kdy získáváte provizi 20 Kč za 1 bod. U Global 3000 lze údajně pracovat i na DPP, která se vyplácí po dosažení 4 000 Kč. V tomto případě vám z vydělaných peněz strhnou 15 % daň a administrativní poplatek 150 Kč. Jediný rozsáhlejší veřejný marketingový plán i s rozpisem provizí je k nahlédnutí zde.

Zpět na Nejčastěji nabízené MLM přivýdělky

Komentáře

  1. Zase nějaký rychlý způsob, jak vydělat peníze? Spíš ne, díky. Administrativní poplatek 150 Kč mluví za vše.. Já nechápu, že na to lidi jsou schopní stále kývnout. Vždyť nabídky práce jsou a když ne v Čechách, tak práce v zahraničí. Stačí se jen nebát a vystoupit ze svojí komfortní zóny. Vždyť nikde není psané, že musíte celý život působit pouze ve vašem oboru. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto s vámi určitě souhlasím. A pokud vám nabídky práce ve vašem okolí nevyhovují, nic člověku nebrání v tom, aby začal podnikat, nebo se dokonce pustil do založení s.r.o.. Sám jsem se přesně touto cestou vydal a musím říct, že to bylo asi nejlepší rozhodnutí, které jsem mohl učinit.

      Vymazat
    2. No, upřímně já si teda nejsem moc jistá tím, jestli je dnešní doba vhodná na rozjezd nějakého podnikání. Mám pár známých, kteří podnikají a co vím, tak je tato doba pro ně opravdu těžká. Jeden z nich je teď dokonce i v procesu likvidace s.r.o. Pokud začít s podnikáním, tak bych s tím asi ještě raději nějakou dobu počkala.

      Vymazat
  2. Toto teda neznám, ale taky bych tomu asi moc nevěřila. Co se týče práce z domova, tak právě tu mi teď naštěstí umožňuje moje podnikání. Zatím teda nemám, žádné zaměstnance, které bych pod sebou měla, nicméně mám několik externích spolupracovníků. Nikdy jsem se s nimi ale osobně neviděla. Vlastně ani nemusím, protože všechno pohodlně řešíme přes videokonference.

    OdpovědětVymazat
  3. Si tak říkám, jestli si nebudu muset brzy najít taky nějaký přivýdělek. Ta energetická krize mě a moji firmu pomalu začíná dohánět a kdo ví jak to bude za pár měsíců. Nejhorší je, že mám bohužel na krku i nějaké půjčky. Na druhou stranu kdybych o svůj business přišel, tak mám stále alespoň pojištění schopnosti splácet.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

tianDe

Svět World Ventures – opravdu cestování zadarmo?