tianDe

Je to ruská (asi vám tvrdili, že tibetská; viz printscreen níže) kosmetika vyráběná podle čínské medicíny, klasický katalogový prodej. Můžete být buď samospotřebitelem nebo distributorem, či dokonce vybudovat frančízu. Distributorem se můžete stát po nákupu v minimální hodnotě 100 EUR, avšak v některých materiálech je uvedeno, že po nákupu za 100 bodů (1 bod = 0,5 EUR). Princip se opět točí kolem bodů, obratů a bonusů z obratů ve výši 5 – 37 %. Doporučená marže při prodeji koncovému zákazníkovi činí 54 %, samospotřebitelé mají slevu 35 %.

TianDe má také speciální Magistr klub, který předává know-how, jak prodávat. Musíte však splnit 1 000 bodů individuálního obratu během 3 měsíců po sobě (pokud dokážete prodávat takové objemy, tak asi toto školení ani nepotřebujete?). Firma nabízí také bonusy cestování, auta, prakticky nic nového pod sluncem mezi MLM. Více o celém programu a množství navzájem lišících se informací najdete v nedatovaných marketingových plánech 2020 například zde a zde.

Zdroj: Google, 22.1.2017

Komentáře

  1. Tak mi tak nějak přijde, že teď s koronou se tihle podvodníci a šejdíři, kteří nabízejí jedinečnou práci z domova, kdy nemusíte prakticky hnout prstem, pracujete hodinu denně a za dva dny si vyděláte na nový bazén, opět trochu rozjeli. Když se podívám po různých facebookových skupinách, tak tam tenhle unikátní výdělek (a nejen Tiande, ale další MLM systémy) nabízejí prakticky obden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím s vámi souhlasit. Na druhou stranu to docela chápu. Spousta lidí během covidu přišla o práci, tak se chytají každého stébla. Já teda ani kdybych přišel o práci, tak bych do MLM nešel. To, že bych přišel o práci je v současnosti moje noční můra. Právě proto jsem si nedávno raději sjednal pojištění schopnosti splácet. Právě kdyby to náhodou opravdu přišlo. Doufám ale, že se to nestane.

      Vymazat
    2. Myslím si, že v dnešní době je takové pojištění určitě dobrý nápad. Já si během covidu také myslela, že budu muset se svým podnikáním skončit, ale nakonec se mi to celé podařilo přečkat. Teď už se to všechno vrací do starých kolejí. Jen jsem se teda během krize byla nucena přestěhovat a řeším teď jak to udělat s místem mého podnikání. Zatím to vypadá tak, že si asi budu muset zařídit virtuální sídlo firmy.

      Vymazat
  2. Nějaký přivýdělek by se mi teď určitě hodil, to je pravda. Nedávno jsem byla vyhozena z práce a vypadá to tak, že se s bývalým zaměstnavatelem asi budu muset soudit, protože to bylo neprávem. Naštěstí mám kamarádku, která byla ve velmi podobné situaci a doporučila mi tohoto právníka. Prý se jí jen díky němu podařilo ze zaměstnavatele něco vysoudit.

    OdpovědětVymazat
  3. Vím o tom, že některé mé kamarádky si zkoušeli přivydělat prodej výrobků Tiande, ale u nikoho z nich jsem nezaznamenala nějaký větší úspěch. Zpravidla s tím do roka skončili... Já jsem se vrhnula do úplně odlišného podnikání - tisknu různé výrobky na 3D tiskárně, kterou jsem si pořídila domů (nyní budu muset objednat nové adhezivní přípravky) a lidé mi můžou utrhat ruce :-) Fantazii se v tomto případě skutečně meze nekladou ;-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Global 3000

Svět World Ventures – opravdu cestování zadarmo?