Betterware


Betterware je katalogový prodej především výrobků do domácnosti, dále pak také kosmetiky, kávy, čajů a doplňků výživy. Členové mohou buď nakupovat jen na sebe, mohou výrobky prodávat nebo se mohou stát obchodním zástupcem. Registrace je zdarma a celé schéma odměňování je v podstatě klasické MLM s body, na nichž závisí slevy, prémie a „kariérní postup“. Prakticky čím víc lidí ve skupině, tím líp pro vás. Jako obchodní zástupce nakupujete s 30% slevou oproti katalogu a čím více nakupujete nebo také čím více nakupuje celá vaše skupina, tím vyšší je pak ještě další sleva. Prémie jsou však vypláceny jen pokud máte vlastní nákup v minimální hodnotě 100 bodů (= cca 1 750 Kč). Stejně tak je tento vlastní nákup podmínkou pro získání slev.

Více viz marketingové plány např. na ISSUU.

Zpět na Nejčastěji nabízené MLM přivýdělky

Komentáře

  1. Než podnikat v MLM, to si radši projdu nabídky práce a půjdu dělat něco smysluplného. Cokoliv smrdí letadlem nebo MLM ve mě fakt vyvolává dávivý reflex. Kdysi jsem se do něčeho podobného namočil a ty odchody jsou vždycky peklo. Hlavně do toho člověk více nainvestuje než vydělá. Fakt neznám funkční MLM systém, který by svým "zaměstnancům" skutečně vydělal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně mi mluvíte z duše. Také už se mě několikrát pokoušeli "naverbovat" do různých MLM schémat a jsem velice rád, že nakonec jsem do toho nikdy nešel, ačkoliv některá vypadala ze začátku opravdu lákavě. Místo toho jsem si rozjel vlastní podnikání a stěžovat si určitě nemohu. Je ale pravda, že dnešní doba podnikání prostě tolik nepřeje. Právě z tohoto důvodu jsem si nedávno pro jistotu sjednal pojištění pro firmy

      Vymazat
  2. Teda, tak něco takové bych rozhodně dělat nechtěla... Já bych při tom byla asi strašně nešťastná. Já nedávno také sháněla nějakou pohodovější práci a nakonec jsem našla zaměstnání v pekárně, kde jsem konečně opravdu moc spokojená. Už jsem se svými zkušenostmi nevěřila, že by mě někdy mohla práce bavit.

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím no, ale já si asi teď taky budu muset hledat nějaký přivýdělek. Dlouhá léta jsem měla s.r.o., ale ta nekonečná covidová krize a teď do toho ještě ta energetická mě úplně vysála. O osud mé firmy se tedy nakonec musela postarat jedna, která se specializuje na likvidace společností. Nevím co teď budu dělat dál. Asi si budu muset prostě najít nějakou normální práci.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že multilevel není nic pro mě. Už jsem se s tím párkrát setkal a nešel bych do toho. Naštěstí netradičních způsobů, jak si v dnešní době vydělat peníze je spousta. Často se dají peníze vydělat i snadno přes internet. Pokud by to někoho zajímalo, tak já nedávno narazil na celkem zajímavý článek, kde právě toto hezky popisují. Zkuste mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejen, že mi není sympatický způsob prodeje, ale často to nádobí nestojí za nic. Pamatuju si, jak jsme s manželem dostali od babičky hrnce z podobného podezřelého prodeje (značku Vám už neřeknu), ale rozhodně bych je nedoporučila. Když jsme potom kupovali nové hrnce a chtěli jsme kvalitu a abychom je nemuseli za rok kupovat znovu, narazili jsme na litinové nádobí a jsme moc spokojení!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Global 3000

tianDe

Svět World Ventures – opravdu cestování zadarmo?