Farmasi


Jde o tureckou kosmetiku, zaplatíte 140 Kč za registraci obsahující katalog, 8 vzorků, pero. Firma má systém bodů a bonusů, 1 bod je 1 EUR. Jako aktivní partner na jakékoliv pozici musíte mít v daném měsíci minimálně 25 bodů obrat. Výrobky nemůžete prodávat ve vlastním e-shopu či jakkoliv po internetu, dokud vám na to sama firma nedá výjimku.

Na nejnižší pozici prodejce se slevou 3 % se dostanete od prodejů ve výši 150 bodů (cca 4 000 Kč, když prodáváte sami a nemáte nikoho pod sebou). Od pozice senior leadera musíte povinně kupovat určené množství katalogů. Na pozici ředitel a výše máte povoleno být členem jen tohoto MLM, jinak vás vyloučí. O stupínek výše, na pozici stříbrného ředitele, dostanete jako bonus technologický balíček (tablet a mobil). Ještě vyšší pozice dostávají bonusem i dovolenou. Tohle se bohužel dozvíte jen na slovenských stránkách Farmasi, protože na českém webu žádný odkaz na dokument FARMASI kariéra k 23.1.2017 není. Na tento dokument se odkazuje oficiální obchodní dohoda, a tak bude pravděpodobně brzy doplněn, Farmasi je v ČR zatím krátce.

Zpět na Nejčastěji nabízené MLM přivýdělky

Komentáře

  1. O tomto slyším poprvé. S Multilevelem mám ale zkušenosti a asi bych znovu do něčeho takového nešla. Teď se naopak snažím prodávat své vlastní výrobky. Dokonce si teď kvůli tomu budu dělat vlastní e-shop Wordpress. Teda samozřejmě, že ne úplně sama. To bych asi nezvládla. Vytvoření e-shopu jsem zadala jedné firmě, tak jsem zvědavá s čím přijdou.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem o tom nikdy neslyšel. Jak to tak ale vypadá, tak si asi brzy nějaký takový přivýdělek budu taky muset najít. Mám firmu, která teď prochází modernizací a už to pomalu není z čeho financovat. Teď nám například neskutečnou částku spolkly nové šroubové kompresory. Ty už ale bylo potřeba koupit. Už před rokem bylo pozdě, tak jsem rád, že alespoň toto už máme vyřešené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toto moc dobře znám. Od té doby, co jsem se rozhodl pro založení s.r.o. do své firmy také neustále investuji. Jak svůj čas, tak peníze. Myslím si ale, že pokud chce člověk, aby jeho podnikání bylo úspěšné, tak tomu prostě musí něco věnovat. Jinak to bohužel nejde. :)

      Vymazat
  3. Jako já vám nevím, ale to bych se radši podíval na nabídky práce na internetu a šel někam normálně pracovat. Nic proti ničemu, ať si každý vydělává, jak uzná za vhodné, ale tohle MLM vypadá fakt hodně podezřele a nepůsobí na mě úplně důvěryhodně. ;-) Ale jak říkám, když svého štěstí strůjcem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Global 3000

tianDe

Svět World Ventures – opravdu cestování zadarmo?