Matrix Cerebrum

Je přípravek z Ruska ve formě nosního spreje (lahvička 30 ml speciálně upravené vody obohacené o extrakt z ginkgo biloby, brahmi a rozmarýnu za v přepočtu 550 Kč). Údajně vykonává prevenci poruch nervových obalů, neboli zachovává dobrý stav nervové soustavy a pomáhá tak zůstat mladý a zdravý. Dle některých materiálů budete mít po užívání i krásnější auru a lepší čakry. Léčebný účinek stojí na tom, že si aplikujete vodu s pamětí mladých zdravých buněk a tím se působení i jejich vlastnosti přenesou na vaše buňky. Firma má ve svém portfoliu přípravky zaměřené na téměř všechy tělní orgány, to vše pod hlavičkou programu PowerMatrix. V oblasti propagace obchodní zástupci svými prohlášeními místy balancují na velmi tenkém ledě. Místo klasické medicíny doporučují používat přípravky z programu PowerMatrix a slibují delší život. MatrixSalutem prý dokáže najít buňky rakoviny po ozařování a zabít je. Před a po onkologické operaci doporučují užívat větší dávky a zároveň doporučují brát přípravky celý život, aby se rakovina nevrátila. Ušetřeny nezůstaly ani děti s diabetem.

Ale dost vydírání zdravím vás a vašich dětí, pojďme se podívat na jejich marketingový plán. Jako partner si musíte koupit startovací balíček obsahující 4 různé produkty za cca 2 000 Kč. Za každého člověka, kterého přivedete, dostanete 300 Kč startovací bonus. Při náboru zástupci pracují s myšlenkou toho, že šťastní budete jedině s penězi. Tomu odpovídají tomu i velice optimistické propočty, kdy během prvních 4 týdnů dosáhnete na 37 920 Kč. (=198 lidí ve struktuře, kteří během měsíce zaplatili za vstupní balíček). Firma nabízí základní bonus neboli procenta z obratu na základě bodů. Podmínkou jeho vyplacení je osobní nákup minimálně 1 lahvičky přípravku (cca 550 Kč). Dále nabízejí i bonus ze struktury a automobilový bonus od pozice zlatý ředitel. Stručně popsaný marketingový plán najdete tady. Na začátku roku 2017 by v ČR mělo být otevřeno regionální zastoupení. Lze tedy předpokládat, že sociální sítě teprve zaplaví a že na přípravky, které se hrdě honosí nálepkou prapůvodu v práci sovětských vědců, uslyší spíše starší ročníky.

Zdroj: Facebook.com, nejmenovaný český distributor

Komentáře

  1. Pár podobných přivýdělků už jsem v minulosti zkoušela, ale abych pravdu řekla, tak jsem u toho nikdy moc nevydržela. Nehledě na to, že většina z nich ani zdaleka nefunguje tak, jak ze začátku slibují. Teď naštěstí už žádný takový přivýdělek nepotřebuji. Nedávno se mi totiž povedlo sehnat práci v pekárně, která je velice dobře placená a hlavně v ní můžu dělat to, co mě opravdu baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vám určitě přeju. Hlavně ať jste v nové práci spokojená. Sám teď do své firmy také hledám nějaké nové lidi a můžu vám říct, že to je vskutku nelehký úkol. Hlavně kvalifikovaných pracovníků je u nás málo. Teď bych například potřeboval někoho, kdo zvládne ovládat šroubové kompresory ale bohužel se mi nikoho takového zatím najít nepodařilo.

      Vymazat
  2. Tak ať vám to vydrží. Také už podnikám poměrně dlouho. Teď ale řeším jeden takový problém. Mám totiž možnost uzavřít si pojištění pro firmy. Říkal jsem si, že v dnešní nejisté době je vlastně asi celkem užitečné nějaké takové pojištění mít. Nemáte s něčím takovým náhodou také zkušenost? Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím no, že by mě to nějak přesvědčilo, to se tady říct nedá. Jako na HPP to není a jako OSVČ prostě nemám tu jistotu, že se o mě pak někdo postará. Kdo bude řešit třeba pracovní úraz, až se mi při práci z domova zlomí zápěstí při pádu ze schodů? Jasně, můžeme říkat, že je to riziko podnikání. Ale to mě jako OSVČ zajímá do té míry, pokud si ze mě klient nedělá námezdného obchoďáka.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Global 3000

tianDe

Svět World Ventures – opravdu cestování zadarmo?